ХРИСТИНІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
VII СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
22 квітня 2016 року № 8-/VIІ м. Христинівка
Про внесення змін до рішення районної ради
від 09.12.2015 № 3-13/VII «Про надання в тимчасове
користування на умовах оренди структурним
підрозділам райдержадміністрації
нежитлового приміщення Будинку рад»
Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 43, частин 4, 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», рішення районної ради від 04.12.2013 року № 23-9/VI «Про Положення про порядок передачі спільного комунального майна територіальних громад Христинівського району і майна районної ради в тимчасове користування на умовах оренди», розглянувши звернення райдержадміністрації від 13.04.2016 № 213/01-35, враховуючи позитивний висновок постійної комісії районної ради з питань бюджету, комунальної власності і житлово – комунального господарства від 15 квітня 2016 року районна рада
в и р і ш и л а:
1. Внести зміни до п. 1 рішення районної ради від 09.12.2015 № 3-13/VII «Про надання в тимчасове користування на умовах оренди структурним підрозділам райдержадміністрації нежитлового приміщення Будинку рад»
та викласти його у такій редакції:
«Надати апарату райдержадміністрації, відділу надзвичайних ситуацій, відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури і центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації у тимчасове користування на умовах оренди частину нежитлових приміщень Будинку рад і господарське приміщення (гараж), які знаходяться по вул. Соборна,30 м. Христинівка Черкаської області, загальною площею 501,9 м2 терміном на 1 (один) рік, з орендною платою 1 (одна) гривня в рік, згідно додатку».
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету, комунальної власності і житлово – комунального господарства.
Голова районної ради А.В.Бордун
Додаток до рішення
районної ради від 22.04.2016 № 8-/VIІ
|
Площа
кабінетів, кв.м
|
Етаж
|
Площа
гаражів, кв.м.
|
Площа загального користування, кв.м.
|
Апарат РДА
|
241,07
|
|
90,09
|
-
|
|
|
|
-
|
-
|
Голова РДА
|
47,00
|
2
|
-
|
-
|
Кімната голови
|
15,1
|
2
|
-
|
-
|
Перший заступник
|
11,2
|
2
|
-
|
-
|
Заступник голови
|
11,1
|
2
|
-
|
-
|
Керівник апарату
|
23,2
|
2
|
-
|
-
|
Громадська приймальна
|
10,5
|
2
|
-
|
-
|
Відділ ведення державного реєстру виборців
|
23,22
|
2
|
-
|
-
|
Оргвідділ
|
10,2
|
2
|
-
|
-
|
Юридичний відділ
|
11,1
|
2
|
-
|
-
|
Відділ суспільно-політичних питань та регіональної політики
|
10,2
|
2
|
-
|
-
|
Сектор взаємодії з правоохоронними органами мобілізаційної роботи
|
13,8
|
2
|
-
|
-
|
Загальний відділ
|
18,7
|
2
|
-
|
-
|
Сектор контролю
|
16,3
|
2
|
-
|
-
|
Відділ фінансово-господарського забезпечення
|
9,3
|
2
|
-
|
-
|
Сектор інформаційної політики та зв’язків із ЗМІ
|
10,15
|
2
|
-
|
-
|
Відділи РДА
|
92,4
|
|
-
|
78,34
|
Центр надання адміністративних послуг
|
47,2
|
1
|
-
|
40,04
|
Відділ надзвичайних ситуацій
|
11,6
|
4
|
-
|
9,8
|
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури
|
33,6
|
3
|
-
|
28,5
|
Разом
|
333,47
|
|
90,09
|
78,34
|
ВСЬОГО:
|
501,9
|
Керуючий справами
районної ради М.М. Гуральник
|